Nå er julen over. Nye quizmuligheter kommer på nyåret!

30% på vaksine hos Dyrenes Venn klinikkene
Må bestilles i dag og i skjema må det kommenteres "30% rabatt ihht Oslo Hundeskoles julekalender" Bestill her: https://dyrenesvenn.no/bestill-time/
Obs, du mangler et obligatorisk felt markert i rødt.

Luke er avsluttet

Konkurransevilkår

- Vinneren blir trukket ut tilfeldig basert på svarene på de respektive luker
- Vinneren blir kontaktet på e-post fra en av Oslo Hundeskoles ansatte. Husk å skrive korrekt Navn og mailadresse.
- Dersom informasjonen du gir oss er feil og vi ikke kan kontakte deg, vil vi trekke ut en ny vinner.
- Det er gratis å delta på hele vår julekalender.
- Alle kan delta, men dersom en person under 16 år vinner kurs eller liknende må foresatte inkluderes.
- Deltakere godkjenner at registrert mailadresse kan brukes og lagres ifm julekalenderen. Ved aksept av nyhetsbrev vil mailadressen brukes frem til du melder deg av nyhetsbrevet.

Vilkår

Oslo Hundeskole sender ut nyhetsbrev til våre kunder med spennende info om kurs, konkurranser og nyheter om hund. Ved å krysse av her vil du motta disse nyhetsbrevene, og du kan når som helst melde deg av om du skulle ønske det. Det ligger link til avmelding i alle nyhetsbrev.

Vilkår

Royal Canin sender ut nyhetsbrev til kunder med spennende info og kampanjer. Ved å krysse av her vil du motta disse nyhetsbrevene, og du kan når som helst melde deg av om du skulle ønske det. Det ligger link til avmelding i alle nyhetsbrev.